-
Capital.ba: NEW YORK – Proizvođač električnih automobila i član Sedam veličanstvenih Tesla (TSLA) imao je teško prvo tromjesečje, izgubivši gotovo 30 odsto od početka godine do danas. FOTO: Agencije Kompanija je pogođena mnogim izazovima od povlačenja...
-
Kamatica.com: Petak nam je, već tradicionalno, doneo nove cene goriva...
-
Capital.ba: MOSKVA – Ruska kompanija Yandex predstavila je novu generaciju velikih jezičkih modela Yandex GPT, YandexGPT 3. FOTO: Pixabay Na njihovom klaudu, korisnici već mogu da isprobaju Yandeks GPT 3 Pro. Firma tvrdi da treća generacija neuronskih mreža...
-
Kamatica.com: Pogledajte poslove koje smo odabrali za petak, 29. mart...
-
Nezavisne Novine: BEOGRAD - Potpisani Memorandum o saradnji "Autoputeva Republike Srpske", "Puteva Srbije" i "Autocesta FBiH" je prvi korak ka uvođenju zajedničkog TAG uređaja za plaćanje putarine kroz Republiku Srpsku, Srbiju i BiH, rekao je Nedeljko Ćorić, v.d....
You are here
Fimilk SZMTR
FIMILK SZMTR iz Pančeva je počeo sa radom 24.01.1996. godine sa dnevnom preradom od 140 litara sirovog mleka (u jogurt, kiselo mleko i kiselu pavlaku).
Zamisao je bila da se radi na principu porodične manufakture preradom do 500 litara mleka. Ubrzo se odustalo od prvobitne zamisli, jer je tržište zahtevalo povećanje asortimana i količine. Kupovinom nove opreme prerada se povećavala iz godine u godinu. Lepeza proizvoda se širila. Širila se i prodajna mreža. Broj zaposlenih je rastao.
datum Prerada (lit. dnevno) broj proizvoda
Januar 1996. 140 3
Januar 2001. 4000 9
Januar 2006. 7000 11
April 2007. 9000 14
Danas imamo široku lepezu proizvoda.
U odnosu na isti period 2006., u prvom kvartalu 2007. godine, proizvodnja je povećana za 27%.
Otvorili smo svoje prodajne objekte u Pančevu, a uskoro ćemo otvoriti i u drugim mestima.
Snadbevamo:
* prodavnice,
* pekare,
* škole,
* radne organizacije.
U toku je preseljenje u novi objekat kapaciteta prerade 20.000 litara mleka dnevno.
CILJEVI
1. povećanje kapaciteta prerade na 15.000 litara dnevno
2. uvođenje tehnoloških inovacija u postojeću prozivodnju
3. proširenje lepeze proizvoda
4. još bolji kvalitet
5. otvaranje novih radnih mesta
6. proširenje prodajne mreže i osvajanje novih tržišta
ODABERITE UKUSNO I ZDRAVO! ODABERITE PROIZVODE MLEKARE ’’FIMILK’’